9 Eylül 2015 Çarşamba

Çağrı Merkezi Mobilyaları Panel Bölme Fabrikası

Çağrı merkezi mobilyaları profesyonel çözümler

Teknolojinin üçüncü nesil boyuta ulaşması neticesinde call center firmaları müşterilerine daha kolay hizmet verebilmek için çoklu personelin çalıştığı çağrı merkezi kurmaya başladılar. Marka ürün hizmeti veren firmalar veya kamu hizmetleri için çağrı merkezi zorunlu hale gelmeye başlamıştır.
Çağrı merkezlerinde çalışan personellerin daha verimli çalışabilmesi ve data kayıplarının oluşmaması için çağrı merkezi masalarımızda sürekli yenilik yapıp, en verimli ve uygun fiyatlı ürünlerimizi sunuyoruz. Kaliteden ödün vermeden, ucuz fiyatlarla daha çok satış yapmak ve müşteri portföyü genişletmek prensibi ile hizmet ediyoruz.

Satış sonrası destek

Çağrı merkezi mobilyası satışı ve montajı tamamlandıktan sonra ekstra ilaveler için veya oluşacak herhangi bir problem karşısında servis hizmetimiz devreye girmektedir. Bize bildirmenizden sonra 3 gün içinde gerekli çalışmalar yapılıp satış sonrası hizmetimiz devreye girmektedir. Veya mekan değişikliğinde mevcut çağrı merkezi mobilyanızı söküp yeni yerinize montajını yapıyoruz. Çağrı merkezi yer değiştirme ücretimizi minumum düzeyde tutmaya çalışıyoruz. Önemli olan müşterilerimize hizmet etmektir.
Tüm çağrı merkezi mobilyalarımız TSE belgeli olup İSO-9001 belgeli malzemelerle üretilmektedir. E1 kaliteli hammade kullanılmaktadır. Seperasyon kumaşları ve iç sisteminde ses yalıtımı vardır. Profesyonel çağrı merkezi masalarımızda kablo kanalı bulunmaktadır. Ekonomik modellerimizde ise plastik kablo kanalı kullanılmakta olup yine kablolar görünmemektedir.

Çağrı Merkezi Mobilyaları ve Seperasyon Üretimi

Call Center Sektörünün gelişimi ile başlayan çağrı merkezi mobilyaları ürünlerinin üretimine bilhassa en başından itibaren extra önem vermekteyiz. Bilinmeyen en önemli kıstaslardan birisi sıradan mobilya üreticilerinin çağrı merkezi masaları imal ederken teknik yönlerini bilmeden amatörce üretim yapmaları, ileriki aşamalarda dezavantaj olarak geri dönmektedir. Sıradan çağrı merkezi mobilyası üretimi iki tarafada olumsuz etki yapmaktadır.
Çağrı Merkezi Mobilyaları Üretimindeki Kıstaslar:
  • – Çağrı merkezi masasında ses izalasyonu olmalıdır.
  • Çağrı merkezi masası kablo kanallı olmalıdır.
  • Çağrı merkezi masasında zemin ayarlı pingo bulunmalıdır.
  • Seperasyon kalınlığı 4cm olmalıdır.
  • Çağrı merkezi masası seperasyonu çift kanallı olmalıdır.
  • Çağrı merkezi masa tablası 3cm kalınlığında olmalıdır.
  • Masa tablası 2mm soft pvc ile kaplanmalıdır.
  • Çağrı merkezi masa çalışma yüksekliği 75cm olmalıdır.
  • Seperasyon yüksekliği 122 cm olmalıdır.
  • Seperasyonlarda kullanılan aliminyum çerçeve, eloksallı olmalıdır.
  • Ses yalıtımlı kumaş süngerli olmalıdır.
  • Masa seperasyonunda kullanılan kumaş altına MDF kullanılmalıdır.
  • Masa tablasında kablo çıkışları için buat yuvası olması gerekmektedir.
  • Seperasyon ile masa tablası arasında 20cm girinti olmalıdır.
Seperasyon, Panel Sistemleri, Çağrı Merkezi Panelleri, Sepere Bölme
Önemli: Çağrı merkezi mobilyalarında uzmanlaşmış olan Elsa Ofis Mobilyaları, teknolojinin ilerlemesi ile birlikte %yüz yerli sermayeli bir firma olarak modern tesislerinde mimar ve mühendis denetiminde üretim planları oluşturmaktadır. Türkiye’de ilk defa çağrı merkezi masaları üretimini profesyonel olarak başlatan firma olarak başarısıyla Wikipedia [1] kaynaklarında yerini almıştır. Çağrı merkezi mobilyası içerisinde ”alçak seperasyon sistemleri” ve ”yüksek seperasyon sistemleri” için size özel fiyatlarla üretim ve teslimatı yapılmaktadır.

Çağrı Merkezi Masasında Ses Yalıtımı

Call center çalışanları bütün gün gelen telefonları cevaplamakta, yüksek efor ile bilgisayar verilerine göre işlem yapmaktadır. Uzun saatler ses çınlamaları bilinç altında yavaş yavaş stress ve ters etki yapmaya başlayacaktır. Araştırmalarımız ve müşteri dönüşlerimiz neticesine ses yalıtımı için AR-GE çalışmaları yapan ELSA, ses debisini düşürmeyi teknik olarak başarmıştır. Tam olarak %29 oranında ses debisini düşürmüş bulunmaktayız. Bu oranı yakalamak için çağrı merkezi mobilyası seperasyonu kalınlığı mutlaka 4cm olması gerekiyor.
Extra olarak üçgen delikli süngerli kumaş, MDF ve çift kanal. Çift kanal ısıcamlardaki gibi hava boşluğu yapar ve ses yankılarını elimine etmekte çok fayda sağlar.
Çağrı merkezi mobilyası için bir kez ödeme yapıp çok uzun yıllar kullanabilirsiniz, devamlı call center mobilyanızı değiştirmenize gerek kalmaz. Karar sizin
Call Center Mobilyalarındaki Kablo Kanal Sistemi
Çağrı merkezi masalarındaki kablo kanalı, mobilyası kadar önemli hususlardan birisidir. Kablo kirliliğini tamamen ortadan kaldırıyoruz. Çağrı merkezi masasında siz sadece prizi göreceksiniz. Call center data verileriniz kablo kopmalarına karşı tehlikeye girebilir. Kaldıki kablolar görsel olarakda çirkin bir görüntü oluşturmaktadır.
Çağrı merkezi masalarımızın en başından kablo giriş yuvası vardır. Burdan giriş yapan kablolar tüm çağrı merkezi çalışanlarının masalarına dağıtılmaktadır.
Masa altında görünmeyen noktada bulunan kanalın üstünde şık ve temiz bir görünüm oluşmaktadır. Sadece cihazlarınızın fişlerini takıp işinize başlayabilirsiniz.
[1] Çağrı merkezi mobilyaları üretimi.
Çağrı merkezi ve call center mobilyaları
by .
Etiketler: Çağrı merkezi mobilya fiyatları, Çağrı merkezi masaları, Çağrı merkezi koltukları